lördag 19 oktober 2013

Photo By Mile

Idag var vi ute på fotografering i höstsolen. Vi gjorde en familjefotografering med Malin Lindnder. Jag har gått och funderat på om det inte vore kul att fota familjen? Vi har ju vid några tillfällen fotat form-familjen och det är himla kul att få proffsbilder. Vi har dock aldrig gjort det med familjen. Det roliga är att det här blev som en himla mysig stund med familjen ute i solen. Vi hade med bullar och varm choklad till barnen och vi hoppade, busade och klättrade i träd med Malin fanns med och fångade det hon såg oss göra. Det ska verkligen bli kul att se bilderna när de blir klara och jag tror det blir roligt för barnen att ha kvar bilderna tills när de blir lite äldre.

Förövrigt vill jag verkligen plussa för Malin och hennes varumärke ByMile. Hon är så himla begåvad och konstnärlig. Hon har många strängar på sin lyra och skapar även fantastiska smycken som silversmed, jag har ett armband från henne som jag bara älskar. Dessutom tillhör hon den skara modiga människor som lyssnar till sitt hjärta och följer sitt kall med stort mod. Sånt är häftigt tycker jag.

Så - tack Malin för en supermysig stund med dig och familjen. <3<3<3

www.photobymile.com











Här nedan är några fina saker som Malin skapat. 
Kika in på flera på www.bymile.se