tisdag 15 oktober 2013

Fägring

Denna dag ringde klockan utan att nån märkte det. Inte jag i alla fall. Eller; jag stängde visst av klockan men sen minns jag inget mer. Det var ju inget bra men oj vad skönt att sova en halvtimme extra. Ibland.

Efter en heldag i skolan kände jag för en promenad - komma ut i friska luften. Därför promenerade jag ner till form och körde ett halvtimmespass i gymmet; ben, core samt chins & dips. Tänk vad LITE tid som behövs för ett komplett träningspass. 

På väg hem tittade jag in på Blomsterhörnet. Jag brukar gå dit då och då för att titta och lukta på allt det fina. Det luktar så gott och det finns så många fina arrangemang, växter, krukor, vaser och annat fint. Oftast vill jag köpa precis allt därinne, jag blir GLAD av fina saker. Idag blev det två orkideér i mörkt rosa. En till sovrummet och en till vardagsrummet.