fredag 18 oktober 2013

Äntligen en lösning!

Jag älskar ju att vara ute och träna i skog och mark; helst med så lätt packning som möjligt. Med mig har jag alltid min mobiltelefon dock. Ibland lyssnar jag på musik - ibland inte. På sistone har jag gett upp och bara sprungit med telefonen i handen, vilket jag egentligen inte vill. Inget annat har liksom funkat bra. Inga fickor har varit bra använda och armfick får jag grymma skavsår av. Så plötsligt blev jag tillfrågad om jag kunde testa en produkt som faktiskt verkar vara lösningen på alla problem kring uteträning och förvaring. Den verkar verkligen hur bra som helst, jag är eld och lågor. Det är en mobilficka som även rymmer nycklar och pengar vilket jag brukar ha med. Den har oxå en lösning för att hålla sladdar till hörlurar på plats som annars brukar hänga och slänga och vara i vägen. Som grädde på moset funkar den även som reflexväst. Hur bra som helst. Jag har lovat att testa och komma med synpunkter och det ska jag göra, förhoppningsvis i helgen. http://iqexercise.tictail.com/