måndag 9 september 2013

Naturlig hudvård från Maria Åkerberg

Så länge jag kan minnas har jag haft svårt att hitta en ansiktskräm som fungerar bra. Jag har fått kli och utslag; det har aldrig funkat bra. För några år sedan gick jag till Tove (på form) och fick för första gången prova naturlig hudvård, alltså ansiktskräm, oljor, scrub, mask mm som är gjord på helt naturliga råvaror, fri från parabener, mineralojlor och annat gift. Det funkade och har funkat sedan dess.

De gånger Tove har slut på sitt lager, handlar jag från en webshop som heter lilla kliniken. Och vill bara berätta om ovanligt god kundvård. När en av varorna var restade, skickade de med ett ganska stort gratisprov. Och idag när själva produkten kom fram, var där ytterligare ett fint gratisprov. Ovanligt att bli bemött på ett så positivt sätt. Jag kan varmt rekommendera, både Maria Åkerbergs fantastiska produkter och lilla kliniken.