måndag 30 september 2013

Dagens heldag

UNDERBAR höstdag idag - å vad fint det är! Och mysigt. Jag har egentligen inte alls någon längtan till sol och värme just nu. Vill bara känna hösten; vara i skogen, titta på löven och naturens färger. Hösta! Ändå ska det så klart bli fint att få en veckas semester tillsammans med familjen. Vi åker till Kroatien på Onsdag. Niki tycker tycker jag är skittråkig som inte bara äääälskar att ligga och sola. Men jag gör ju inte det; jag klättrar hellre upp för en Åreskutan i snålblåst eller cyklar igenom ett helt Danmark. Jag känner mig väldigt nyfiken på hur våra framtida semstrar kommer att se ut, hehe...

Idag har vi haft heldagsmöte; Niki, jag och Kajsa. Vi har fått så mycket bra gjort. Det är peppande och upplyftande att jobba tillsammans i grupp och låta det ta lite tid att spåna fram vad som är viktigt. Ni som tränar på form kommer få ta del av vårt jobb framöver - hoppas ni kommer att gilla.


Vi startade på form. Mycket (!) att prata om. 


Sen åkte vi till Sigtuna och lunchade.


Det är så fint i Sigtuna. 


Efter lunch på valvet, fika på Chokolat och pall-äpple...


...fick vi en liten stund i höstsolen. 


På vägen hem åkte vi förbi den här björkdungen. Exakt densamma cyklade vi förbi i våras under vårt första utecykelpass på väg till Sigtuna och fika på valvet. Då var jag tvungen att skrika lite grand för det var så fint; så ljust, ljust grönt med knoppande små musöron till blad. Nu sluter sig denna cirkel; träden går in i vila för att åter skapa magi och mirakel till våren. Jag kommer tillbaka och vårskriker då med - jag lovar.