söndag 22 september 2013

Åre by och crawings

Det är kul att komma till olika platser och lägga märke till vad som händer; vad folk gör, hur folk är och vilka trender som råder. Efter endast en helg i Åre har jag ett, ja faktiskt, behov! av en rutig skjorta och en fodrad väst. Hade jag blivit kvar längre hade jag behövt längre hår och definitivt skägg om jag varit kille och biker i Åre. Känner oxå att garderoben plötsligt saknar ett par mtb-shorts och en dh-tröja. Men tack och lov är jag onte frälst på hela downhill grejen; cykel, crosshjälm, skydd å det. Jag älskar crosscountry! Och landsväg. En camelback ska jag skaffa dock. Nån gång snart. Det är dyrt att vara jag - så mycket kul och så mycket fint. Emellertid köpte jag bara en mössa från peak och ett armband som nästan hörde till. Grönt är tjusigt!