fredag 13 september 2013

Fina fredag!

Man blir lite fnissig när det är fredag eftermiddag - eller hur? Jag skulle GÄRNA gå på AW på fredagar, med kompisar och kollegor. Det vore kul.

Idag känner en påtaglig känsla av tacksamhet för mitt jobb. Det är en ynnest att få jobba med växande och utveckling av det friska och starka. Det är häftigt och berörande.

Jag är också tacksam för min utbildning som verkligen är rätt! Jag känner ett sånt enormt intresse; jag pluggar frivilligt då och då, till och med. Det här är pusselbiten jag letat efter.

Annars då? Jo veckan har rusat fram som vanligt i vardagen. Jag tränade tre timmar gymnastik i Söndags och blev väl tokförkyld efter det. Har ägnat vecka åt att bli frisk. Har tyvärr inte kunnat träna "ordentligt" under veckan. Så är det när man är förkyld -  då är det bara att kurera.

Sommaren hänger med och det är ljuvligt. Idag doftade det medelhav i luften - kände ni det? Samtidigt ser jag fram emot hösten och undrar vad som ska ske framöver?