måndag 27 januari 2014

Träningsvila


Jahapp, då har jag blivit ordinerad träningsvila. Veckan ut! Eller, tom Lördag blir det, för på Lördag är det dags för Nike blast, och då blir det minnsann ingen vila alls. Då blir det galen träning får morgon till kväll, i Gloooooben! 

Nä men i alla fall så kommer jag tyvärr inte ha mina pass denna vecka utan överlåter dem alla med varm hand till mina duktiga kollegor. 

Mina tisdagar tillbringas i centrala Stockholm och denna termin har vi tre timmars lunch innan handledning. Vissa tycker det är jobbigt och trist med tre timmars väntan. Jag tycker det är som en dröm! Vilket tillfälle. Det här kommer jag att ägna vårens tisdagar åt: 



Jag kommer springa runt hejvilt i Stockholm och titta. Djurgården, skuggan, Lilljansskogen, Gärdet, Söder, Kungsholmen... Tänk bara när det börjar våras dessutom. Härom veckan sprang jag enligt ovan. Det är bra att springa i Stockholm. Där är så mycket att se att man bara springer på utan att just tänka på hur långt det blir. Mest tänker man på vart man vill och vad man vill se. Det är oxå bra att det finns 7/11 överallt, om man behöver köpa nåt att dricka.