söndag 26 januari 2014

Livet under isen vecka 4

Jag vägrar helt enkelt tänka mig att det "bara" var tretimmars som tog knäcken på mig så kapitalt. Jag måste haft nån infektion i kroppen. Denna vecka har varit en vecka utan nån som helt power i batteriet.

Måndag: 
Error! Kvar i sängen.


Utanför vår kurslokal har nån haft humor :)

Tisdag: 
Skoldags. Underbart; riktigt kul och spännande lektion om personlighetsstörningar med Poul Perris; vår rektor och lärare som just nu gör bra tv genom att har ingående frågestunder med våra partiledare inför valet.


Onsdag: 
Nä, inte just bättre denna dag heller. Hantverkare i huset - gav huvudvärk av flera olika skäl. Fulheten var det största.


Torsdag:
Näsan över vattenytan; tillräckligt bra för att jobba.



Fredag: 
Jobb och spinpass, som gick rätt bra ändå. Hopp om livet? Kom hem till ett rent och fint hus och just denna vecka gladde det mig mycket.


Lördag morgon i Knifetown. På väg till stället där det händer. 

Lördag: 
Hade den äran att få leda spin 9.15 på form; vilket extra trevligt pass det är! Riktigt trevligt, även om kroppen inte höll med mig i intervallerna.




Söndag:
Dance, step och styrka på form 12.00, fasligt kul och helt slut i kroppen. Helt slut. Veckan har definitivt tagit det bästa av mig. Hem å krascha, helt enkelt. Tur att fina Mamma bjöd på middag, Paleo-style, hehe, det är så bra, nu är hela storfamiljen inne på samma linje. Kycklinggryta med bönor och grönsallad.

Veckans tummen upp:

  1. Även om jag varit seg och sliten, har veckan definitivt haft sin ljusa sidor. Föreläsningen i tisdags var enormt intressant. 
  2. Helgen med sin inbjudande ingenting-känsla. Bara-vara. 
  3. Glitter in the air - snön + solen. 
  4. Alternativt semel-bak och finfika. 


Veckan tummen ner:
  1. Att vika bort mina pass - aldrig kul att lämna sin post :( 
  2. Att boka om tider och vara hemma sjuk - inte kul :(
  3. Hantverkare som helt missat det estetiska inslaget i sitt arbete. Fy bövelen.