söndag 24 augusti 2014

Oflyt cha cha cha, oflyt cha cha cha...

Lång historia kort; lade telefonen inklusive alla kort och körkort på - tadaaa - motorhuven....å körde iväg. Där låg den kvar till första inbromsning i korsningen Svartbäcksgatan, där den glider ner på gatan. Historien fortsätter såklart med att jag (och flera?) kör över telefonen å alla kort, jag kommer på att den är borta, letar ihjäl mig, blir galen, ooooorkar inte spärra kort och telle, fixa nytt körkort och ååååå..... En FIN människa hittar fånen och korten, får kontakt med Niki via find my IPhone, å nu kommer själva poängen -> skyddsglas! Under skyddsglaset är min telefon som ny. Inte en repa. Så nu ska jag köpa ett nytt sånt. Tips till er som också tänker köra bil på era telefoner.

Och oflytet vände visst raskt till mega-flyt! Så här i efterhand.