tisdag 17 december 2013

Iiiiihaaaaa jullov!


  • Aaaaahhhhhh; alltså vilken skön dag! 
  • Sov som en liten gris - kom knappt ur sängen. 
  • Tog mig tid till familjen och kom ofelbart försent till skolan men det gjorde inget! 
  • Bra gruppdiskussion om ätstörningar. (hur ofta är grupparbeten bra och givande liksom, men det är det verkligen på den utbildningen.) 
  • EGEN TID; lunch med me, myself & I; bara jag och en bra hörbok i lurarna. Sköööönt. 
  • Terminen och årets sista handledning, denna dag med blommor och äpple till vår handledare och fikabröd till oss. Hur trevligt som helst.
  • Snabbt vidare till Kista för julens första julklappsrunda; det var mysigt. 
  • form, för en riktigt snabb och intensiv intervallhalvtimme följt av en... 
  • Emma-massage. Hur bra har jag det idag? 
  • Hemma hos mig väntade Niki med middag och vin. 
  • Och nu är det redan Onsdag och Niki och jag musikquissar. Mitt spin börjar om väldigt få timmar....
  • Tacksam!