onsdag 28 augusti 2013

Det stod i stjärnorna

Fiskarna 20/2–20/3
Maj blir harmonisk och ditt privatliv får en mer framträdande roll. Det finns en person som har ett starkt behov av att få vara med dig. Du blir smickrad samtidigt som intensiteten kan bli lite kvävande. Under mitten av perioden provar du på en ny aktivitet, du blir uppfylld av ett intresse som gränsar till en passion. Som Fisk har du lätt för att svepas med av dina känslor.

Så här stod det i mitt horoskop i Maj i år, och det är rätt lustigt, för när jag nyligen tittade bakåt i bloggen, är den proppfull av cyklar, cyklar och åter cyklar. Alltså, jag får nästan be om ursäkt, men bara nästan. Jag har HELT och HÅLLET snöat in på cykling denna sommar. Jag kan dessvärre icke lova att det är över än. Kärleken består. 
Elias döpte min MTB häromdan. "Nu ska vi ut på Gröna lund", sade han. "Nej, gubben, det kan vi inte idag". "Jo, vi ska ut och cykla och du får åka på din cykel Gröna lund". Haha, helt perfekt ju. För varje gång jag cyklar, känns det som en heldag på nöjesparken.