fredag 14 juni 2013

Nattens hjältar

I morse var det vätternrundan.se som 
fick mitt första godmorgon. Nu är jag 
nyfiken - hur fasen går det för alla mina
vänner som är ute och rullar i Vätterntrakten?
När startade de? Vilket väder är det? Hur långt 
har de kommit? Hur fort går det för dem?

Det går fint kan jag berätta. Alla verkar vara
på väg i god fart. Extra bra och kul är bilder
på FB; här en på Kajsa och Kickan, som 
startade 02.54 i natt och nu sitter i Jönköping
och äter gröt; underbart. Solen skiner på cyklisterna
och utsikten öven Vätterns stränder kring Jönköping
i morgonsol är en syn för gudarna vet jag. 


Duktiga och glada. Kajsa & Christine i Jönköping. 

Samtidigt ångrar jag livet ur mig att jag inte anmälde mig
till årets runda. Planerade för den. Hela dagen igår gick jag 
och funderade på HUR jag skulle kunna göra för att ta mig 
ner till Motala, köpa en startplats och haka på runt sjön. 
MEN.... det gick inte. Inte i år. 
Suck; vad är väl en bal på slottet? 
Jag gläds åt de som är ute och fajtas runt sjön
och följer dem via internet. 
Heja heja duktiga ni.