fredag 12 september 2014

Att stänga och öppna


Jag tror att det mest är som ett tics, men det känns viktigt för mig att avsluta och inleda. Tex månadsslut och månadsstart känns betydelsefulla; viktiga att ta hand om.

I söndags var det sista augusti och på sätt och vis sista dagen på sommarmånaderna, även om sommaren ju gärna får fortsätta in i september för min del.... 

Tillsammans med cykelkompisarna (alla som vill får haka på) tog vi oss en heldag i naturen, på cyklarna, och kag kan inte tänka mig ett bättre sätt att säga hej då till augusti. Mia, jag, Chistine och Stefan tog oss genom skogarna från Rosersberg till Barkarby och sedan via pendel, cykel och bil hela vägen hem. 

Det var obeskrivligt fint! 


Morgonen startade med kaffesplatter. Ååååå....




Upplandsleden - fenomenalt utmärkt med orange. 






Panikfika och kartkontroll.



Fikastopp i Ängsjö på Gott & Gulligt.