söndag 25 maj 2014

Present-favorit

Jag är så glad för mina smycken från Malins ljuva kollektion ByMile. Alla smycken är handgjorda av Mailn själv, och hon är en enastående konstnär, estet och fantastisk människa. Därför känns det ännu mer personligt och bra att bära hennes smycken. De är värdefulla!

På sistone, sen min födelsedag, har jag haft hennes varjedag-smycke "kompassen" kring min handled. Det är en superfin liten länk med en kompass-berlock hängades på. "Så att man alltid vet vart man ska här i livet." Jag gillar den massor. För jag gillar varjedag-smycken. Idag fick kompassen äntligen sällskap av en länk till, "Fly me", en supersöt liten länk med en fågel på. Den kan symbolisera mycket. Nu bär jag den med mig.

Min lilla mor fick en "Fancy black", en silverinfattad onyx på tunn liten länk. Jag vill verkligen varmt rekommendera ByMiles helt underbara smycken som bara finns att få tag på genom att beställa på hemsidan www.bymile.com


Fancy black onyx


Kompassen, star, mfl