torsdag 29 maj 2014

Aaaaaaaamazing!

De stora, tunga utmaningarna är avklarade, min utbildning går mot sitt slut, sommaren är här och livet börjar ta mer plats. Det känns, för min del, helt enkelt riktigt, riktigt skönt. Nedförsbacke! Ni vet, när man kommit över krönet, när kampen är över och det börjar rulla på av sig självt. Man kan räta på kroppen, njuta av utsikten och bara åka med. SÅ känns det nu :)

Jag vet att det varit glest i bloggen under våren. Av många anledningar. Allra mest av ren och skär tidsbrist. Jag har inte haft tid annat än precis innan sovdags, och då har jag somnat! Troligen ett bra val. Har även haft en del funderingar kring bloggens vara eller icke vara. Har ändå kommit fram till att det för mig är en glädje att skriva och fota och på så vis fånga dagen, eller ögonblick och funderingar.

Därför tänker jag fortsätta posta inlägg när det blir både tid och lust till det :) Hörrni - glad sommar, terminsslut eller vad det än må vara. Nu är det sommar och det är ett mirakel!