tisdag 30 april 2013

KILL BILL vol 1

Efter ett suveränt spin-intervall och en yogaflow 
med ett enormt fokus hos deltagande yogisar, 
fick jag ett samtal med en väldigt god vän som 
behövde lite akut behandling. Trevligt. 
Han undrade när vi ska flytta in i ett kollektiv
så vi kan ses och prata lite oftare, sådär om ditten och datten. 
Det lät trevligt - kollektiv. 
Allvarligt talat. Och säkert fint för barnen med.
Jag skulle nog gilla det. 

Jag vet inte om det var samtalet eller energin från passen
som sen höll mig klarvaken till klockan 02. 

I alla fall tittade jag på Kill Bill vol 1. 
Den är en av mina absoluta favoriter - 
den är så snygg! Älskar alla Quentins filmer, 
men den här är den mest estetiska. 


Uma. The Black Mamba.


Gogo Yubari.
"What she lacks in age, she makes up for in madness."



Oren Ischii.


Final fight.


Elle Driver.








"Wiggle your big toe."

Idag blir det vol 2.