torsdag 25 april 2013

FIAT ass

Idag var det skola för mig; vi hade en enormt spännande
dag med scheman som ämne. På lunchen var det alldeles underbart
att gå i solen och värmen i vasaparken och titta på alla
andra som också vår-solade sig. Massor av latte-pappor, 
många gamla damer och farbröder, massor av fotbollskillar
och en hel del lekande barn. 


Jag var in på butiken Kajsa Warg för första gången, och för en 
som vill ha riktigt bra, fin och ekologisk mat, var butiken en dröm!


Lunchade ett mysigt ställe som hade FIAT-choklad. 
Det har jag aldrig sett förut. 
Lade ut bilden på insta och fick följande konversation:
-"Chokolate?"
-"Yeah. So we can eat FIAT chokolate in our FIAT car."
-"And get FIAT asses...!"
 Det var rooooligt tycker jag!


Så fiiiiint. 


Hello new shoes!
Good bye old and worn out shoes.

Faktiskt så var det hör tid för nya springisar.
Jag skaffade ett par NIKE förra gången, men har aldrig
varit nöjd med dem. Alls. Nu går jag tillbaka till Asics, 
som är klart bäst, tycker jag. 


Kaffestund i solen, sen iväg till mitt yinyoga. 
Jag funderar ordentligt på vettiga ursäkter till att inte vara med på
Ylvas pass, men kunde inte hitta en enda. Så jag var med och det är jag glad för.
Men hu! så jobbigt det är. Jag visste ärligt inte om benen skulle
bära mig hem. 


I min trädgård är det magiskt fint om kvällarna.