fredag 13 juni 2014

Covergirl


När man för en gångs skull är omslagsperson (Lida loops FB-cover) så ser man ut som nåt från Bollibompa. Glad förvisso men väldigt märklig. 

Jag var faktiskt helt uppslukad av den flygande kameran, den som nästan flög in i örat på mig. Så himla cool! 

Efter Lida loop har kag vilat från träning. Loppet var jättekul men det fick mig också att inse att kroppen ibland behöver  vila. Jag behöver befria mig från en förkylning jag dragits med i snart en månad. 

Lite vila passar dessutom perfekt denna vecka, det mest fartfyllda av dem alla. Jag tror jag firat avslutning varje dag sen i måndags. Nu; idag har det emellertid äntligen lagt sig. Nu firar jag med att ta igen. Ta igen allt som inte hunnits med i svängarna. Roliga saker som strump-memory, hitta golvet på barnens rum och  fynda kläder jag trodde bar borta tvättstugan. Rätt skönt ändå!